0 komentářůJste roBOT
2017-02-08 21:03:392023-06-15 12:58:19

2016-08-01 - 2016-08-04
Z Třebíče na kole do jižních Čech a běhání v Novohradských horách

zobrazit fotky zobrazit videa zpět na seznam

Čtyřdenní sportovní výlet, při kterém jsem z Třebíče přejel na kole do jižních Čech, kde jsem dva dny běhal v Novohradských hor a nakonec se vrátil opět cyklisticky zpátky do Třebíče.

1. den - Cyklistika 151 km: Třebíč - Jižní Čechy

Jel na horském kole s malou bagáží z Třebíče do jižních Čech za rodiči. Od Želetavy jsem se musel vrátit domů pro běžecký batoh (+30 km). Pokračoval jsem přes Českou Kanadu a Rakousko až do Chlumu u Třeboně, kde jsem se s nimi potkal. Společně jsme dojeli do Boru. Celou cestu mi foukal protivítr z pravé strany. Večer jsem šel s taťkou proběhnout k rybníku Velký bahno, kde jsem si tréninkově trochu zaplaval.

Suunto Movescount

2. den - Běh 50 km: Novohradské hory

Ráno začalo výklusem s taťkou opět k rybníku Velký bahno. První běžecký okruh v Novohradských horách jsem začal v Dobré vodě a vyběhl na Kraví horu (953), kde jsem si vylezl až na samotný vrchol rozhledny. Seběhl jsem do Hojné vody a pokračoval na nejvyšší vrchol severní části Novohradských hor Vysokou (1034). Následoval seběh kolem hranic a po rakouské straně výstup zpátky. Nevím, čím to je, ale v Rakousku mají větší a chutnější borůvky. Kolem Žofínského pralesa a Žofínu jsem doběhl do Černého údolí, ze kterého jsem pokračoval na Kuní horu (925), kde začalo pršet. Vrátil jsem se opět přes Kraví horu zpátky do Dobré vody.

3. den - Běh 50 km: Novohradské hory

Druhý běžecký okruh v Novohradských horách jsem začal v Pohorské vsi a vyrazil hlouběji do lesů. Hned od začátku jsem měl kvůli mokré trávě promočené boty. Vyběhl jsem na Myslivnu (1040) a seběhl k hranicím u bývalých Stříbrných Hutí. Okolo říčky Lužnice jsem vystoupal do Pohoří na Šumavě. Po rakouské straně jsem oběhl Pohořské slatě a vystoupal na nejvyšší vrchol české části Novohradských hor Kamenec (1072). Následoval dlouhý seběh lesem po asfaltu a výstup na Jelení vrch (959), ze kterého jsem seběhl do obce Malonty.

Suunto Movescount

4. den - Cyklistika 140 km: Jižní Čechy - Třebíč

Ráno jsem opět zahájil výklusem s taťkou k rybníku Velký bahno. Následoval přejezd na kole k pískovně Cep, kde jsem se hodinu tréninkově připravoval na Vranovskou přehradu. Po obědě už jsem vyrazil zpátky domů do Třebíče. Za Chlumem jsem opustil rodiče a jel přímo přes Rakousko až do Jemnice. Po celou dobu foukal silný protivítr z pravé strany. Za Jemnicí zapadlo slunce. Do Třebíče jsem jel přes Moravské Budějovice. Dojel jsem v noci za tmy. Hned jsem šel spát, protože brzy ráno mě čekal odjezd do Znojma a dalších běžeckých 50 km.

Za všechny čtyři dny jsem na kole ujel 291 km, naběhal 112 km a uplaval asi 4 km. Týden ještě ale nekončí, protože mě čeká následující den 50 km běh skrz celý Národní park Podyjí a v neděli přeplavání celé Vranovské přehrady o délce 25 km.

nahoru na popis zobrazit videa zpět na seznam

1 2

Mapa s trasou Mapa s trasou Z Třebíče na kole do jižních Čech a běhání v Novohradských horách Z Třebíče na kole do jižních Čech a běhání v Novohradských horách Z Třebíče na kole do jižních Čech a běhání v Novohradských horách Z Třebíče na kole do jižních Čech a běhání v Novohradských horách

1 2

Videa: 1x (00:12:35)

Na kole do jižních Čech a běhání v Novohradských horách (403 km / 4 dny)

Délka: 00:12:35

nahoru na popis zobrazit fotky zobrazit videa zpět na seznam