Kniha návštěv (3 / 48)
Jste roBOT
Zde je místo pro vaše názory a připomínky nebo pro volnou diskuzi.
0 z 30 znaků
Adresa pro odpovědi
Adresa vašich stránek
Pro rychlejší formátování nejprve označte nějaký text
TAGy: Vypnuté • BBCode: Zapnuté • URL: Vypnuté
0 z 5 000 znaků • 0 z 20 řádků • 0 z 10 smajlíků • Nejdelší slovo: 0 z 50 znaků
Byl jste označen za roBOTa a máte zablokované vkládání komentářů
Kontaktujte nás, pokud si myslíte, že došlo k chybě

21 - 30
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 30 ... 48
477
Brtník

2010-04-07 19:11:17
Ahojda!jsme z hradce králové a bohužel tu nemáme žádný vysoký most ani lana,sedáky prostě nic tak jse objevily nový spůsob jak vyrobit houpačku.Někde jsi seženema hadici.Lze jí nelegálněsehnat v baráku nebo legáln přes hasiče.
Najdeme jsi hodně,hodně prudký kopec v lese.Kopec musí být opravdu hodně moc prudký.A uvážeme hadici na větev stromu.prostě na pořádně velkou větev alespon 10m nad zemí.Poté na volném koni navážeme toké velké oko.Uděláme rozjezdovou rampu z palet což je práce na dvacet mininut a houpeme se.Nezdá se to ale houpnutí může být i 15m nad zemí bez jištění na hadici.Velká sranda je to a adrenain taky.Jdnou jsem z toho téměř vypadul a mám resect.Houpání samotné je docela nuda tak děláme různé tríčky.netopýra nebo zavěšení za ruce a spátky.Opravdu to doporučuju skusit.Kienova houpačke je možná lepší ale bezpečnější což je v našem případě nežádoucí
Dvořák Štěpán
Zobrazit profil člena: Dvořák Štěpán
2010-04-07 22:32:182021-07-17 19:41:57
Ahoj.

Díky za příspěvek. Hned na začátek ti musím říct, že při jeho čtení jsem se musel usmívat, protože přesně touto houpačkou, kterou zde popisuješ, jsme začínali naše aktivity.

Našli jsme si prudkou stráň hned vedle skály a na stromě, který rostl zhruba uprostřed té stráně, jsme přes horní větev přehodili staré parašutistické lano (dlouhé ploché lano). Na jeden konec se přivázal ten, kdo se měl houpat (skokan) a druhý konec držel ten, kdo měl jistit (jistič). Skokan se buď rozeběhl z kopce, nebo skočil z velkého kamenu a jistič v ten samý moment skočil celou vahou na druhý konec lana a tím pádem skokana vytáhl ještě výš. Adrenalin to byl taky pořádný a hlavně se tam člověk naučil důvěřovat kamarádovi, který ho jistil. Samozřejmě i tak se nám občas stávali nehody. Třeba když jsme se houpali oba dva, ale každý na jiném konci. Když jsme se dohoupali, tak jsme tam tak viseli pár metrů nad zemí a nevěděli, jak se dostat dolů. Nakonec nám došly síly, takže jsme spadli. Ale největší srandu jsme zažili, když jsme pozvali jednoho kamaráda. Ten, místo aby vyskočil do vzduchu, tak se jen přitáhl za provaz, takže ho jistič nemohl vytáhnout výš a pak, když se pustil, tak místo aby se houpal, tak jen skákal po prdeli žabičky dolů ze stráně. Tenkrát jsem se tak, strašně smál, že jsem měl co dělat, abych ho vůbec udržel.

Přeji mnoho bezpečných akcí, a kdybyste někdy měli zájem si skočit z mostu společně s námi, tak se ozvěte.
Brtník

2010-04-11 15:45:382021-07-17 19:41:57
Tak o tom napište do aktivit at informujete širokou veřejnost.
Dvořák Štěpán
Zobrazit profil člena: Dvořák Štěpán
2010-04-11 15:49:542021-07-17 19:41:57
To už je dávno, co jsme to dělali, asi tak 6 - 7 let, takže fotky máme jen z poslední akce a popis už bych asi z paměti taky žádný nevytáhl.
Brtník

2010-04-11 17:06:372021-07-17 19:41:57
Tak to zkuste znova.Třeba jen nato nafocení.Mě by to opravdu zajímalo.Inspirujte ty co nemají horolezecký materiál ale ctějí jsi užít adrenalin jinde než v nudných lanových centrech.
Brtník

2010-04-11 18:27:272021-07-17 19:41:57
Jo a můžete mně vysvětlit jak fungovala ta vaše houpačak?Mě to nějak furt není jasný.Používaly jste nějaký ůvazek nebo tak?Jak vysoké bylo tokové houpnutí.
Dvořák Štěpán
Zobrazit profil člena: Dvořák Štěpán
2010-04-11 22:41:082021-07-17 19:41:57
Přes nejvrchnější větev jsme přehodili lano. Skokan se na jeden konec přivázal k improvizovanému sedacímu úvazku. Druhý konec držel jistič, a když skokan skočil do houpačky, tak ho jistič ještě o nějaký kus vytáhl nahoru. Nebo ten druhý konec držel samotný skokan a opět se po skoku ještě trochu vytáhl. Výška houpačky závisela na síle zhoupnutí. Největší výšku bych odhadovat tak na 20 m.
Brtník

2010-04-12 19:33:072021-07-17 19:41:57
Tak o tom napištevypadá to opravdu zajmavě
Dvořák Štěpán
Zobrazit profil člena: Dvořák Štěpán
2010-04-12 21:05:452021-07-17 19:41:57
Až bude trochu času, tak o tom zkusím něco napsat do sekce "Teorie".
jura muller

2010-03-26 15:09:51
zdarec stepo!!!zdravim z afghanistanu taky docela adrenalinek cekas na to kdy pod tebou prdne IED!ale chtel jsemti rict ze na podzim jak se vratim prijedu zase zaskakat ale to je jeste daleko pak se ozvu!!tak zatim a pocitej ze se za tebou zase zastavim!!ad zije tento sport!! Jirka z praslavic
Dvořák Štěpán
Zobrazit profil člena: Dvořák Štěpán
2010-03-26 15:20:002021-07-17 19:41:57
Ahoj Jirko.
Věřím, že to musí být občas pěkně na nervy. Akorát tento druh adrenalinu moc nemusím. Ale můžeš z toho udělat novou adrenalinovou aktivitu: "Jízda po minách" nebo "Hledání min".
Na podzim s tebou určitě počítám. A těš se, zase jsme to trochu vylepšili.
Pozdravuj všechny své spolubojovníky, hlavně ty, co mě znají.
Milďas

2010-02-03 17:12:51
Zdravím. Jsem z extremeboys (eb-team.cz) a na vaši nabídku o výměnu odkazů určitě reagujeme kladně. Umístíme vaši ikonku na naše stránky, tak si sem kdyžtak teda hoďte naši.

Kód:
<a href="http://www.eb-team.cz"><img border="0" src="http://www.extremeboys.ic.cz/eb-team.cz/www/bannery/malybanner2.gif" alt="EXTREME boys" width="88" height="31"></a>

Díky
Dvořák Štěpán
Zobrazit profil člena: Dvořák Štěpán
2010-02-03 17:24:202021-07-17 19:41:57
Díky.

Odkaz umístěn vlevo dole na každé stránce.
Danny.CZ

2010-01-29 20:05:05
Dobrý den potřeboval bych poradit. Máme airsoftteam(speciální jednotky) a jelikoš specialní jednotky lezou i do budov potřebovali bysme nějaké lano na slaňování. 5íkal jsem si že by statické lano stačilo. Mohli byste nějaké doporučit?
Dvořák Štěpán
Zobrazit profil člena: Dvořák Štěpán
2010-01-29 20:31:302021-07-17 19:41:57
My používáme lana od firmy Tendon. Tak si tam zkuste také vybrat:
http://www.lanex.cz/produkty/military-rescue/sortiment/staticka/
Danny.CZ

2010-01-29 22:46:312021-07-17 19:41:57
Velice děkuji za odkaz
Lukáš

2009-12-23 20:24:07
ahoj,chtěl jsem se zeptat zda děláte i kurzy pro jednotlivce,které se týkají prací ve výškách,myslím tím zajištění,slaňování atd.Jinak co ten kurz stojí,nebo jestli mi můžete doporučit jinou organizaci,která tyto kurzy sprostředkovává v okresu Třebíč,jsem přímo z Třebíče,díky za odpověď Křivánek Lukáš
Dvořák Štěpán
Zobrazit profil člena: Dvořák Štěpán
2009-12-25 17:12:272021-07-17 19:41:57
Ahoj.

My jsme pouze parta přátel se stejným zaměřením, takže žádné kurzy neděláme (a ani nemůžeme). Máme sice zkušenosti, ale ty můžeme předávat pouze jako rady.

Kurzů je více druhů, takže i cena je různá. Sám osobně žádnou organizaci neznám, takže ti nemůžu poradit.
Jožin

2009-12-21 20:41:44
Čau kluci, já bych se chtěl zeptat jestli uděláte třeba i teorii k výstupu na Mont Blanc. Třeba by to některé lidi zajímalo, mě osobně určitě protože se tam dříve nebo později chystám.
Dvořák Štěpán
Zobrazit profil člena: Dvořák Štěpán
2009-12-22 08:13:162021-07-17 19:41:57
Ahoj. Do sekce "Teorie" píšeme jen k těm aktivitám, se kterýma máme dlouhodobější zkušenosti. Bohužel výstup na Mont Blanc jsme podnikli pouze jednou, takže se necítíme na to, bychom poučovali ostatní. Jediné co ti můžeme nabídnout, pokud budeš chtít, je pár rád. Nebo si pročti celý článek o našem výstupu a dozvíš se také pár informací.
Honzís

2009-11-30 16:35:50
Zdravim. Koukam ze delate pekny blbinky. Jen tak dal... mel bych jenom par odkazu od nas.

http://www.youtube.com/watch?v=98k0yEh2XDo

http://www.youtube.com/watch?v=53YKALvJx-A

a nebo dalsi videa od Hanyho.

Co lajny? Kdo co presel? Longline/highline? Mate nejaky fotky/videa z toho?
nase posledni akce:

http://vochmelka.rajce.idnes.cz/091128-3.pokus_o_168m_longline/
Dvořák Štěpán
Zobrazit profil člena: Dvořák Štěpán
2009-12-01 09:49:502021-07-17 19:47:39
To víš "blbnem", kde se dá, ale hlavně u toho musí být aspoň trochu "vzrůšo".

Na nějaká videa od Hanyho už jsem koukal dříve. Má to úroveň, jen vždy ta první půlka je na můj vkus moc "ukecená" a žádná akce.

Lajny jsme začali trénovat teprve minulý rok v červnu, takže jsme zatím ještě začátečníci. Nejdelší lajnu mám doma jen 20 m a tu přejdu v pohodě. Až se mi naskytne příležitost, tak rád zkusím delší. Ty vysoké mě zatím moc netáhnou, protože často padám. Fotky máme zde na stránkách a videa sem přihodím časem taky. Zatím je mám jen na Facebooku.

Na vaše aktivity využíváte, stejně jako my, mosty. Jak vy to řešíte s povolením? My jsme měli tři roky pokoj, ale minulá akce se díky tomu už musela zrušit.
Honzís

2009-12-02 10:41:042021-07-17 19:48:29
Me hajaljn zacala strasne moc bavit. Pri lezeni, skakani z mostu a tak se mi libi ten pocit pred odrazem, peri letu a kdyz te lano konecne chytne, tak uz je to ok, pocit konci. U kienovy houpacky to mam 15 vterin pred skokem a par sekund, co letim dolu. Natrenuj tu dvacitku poradne a zkus highline :) Ja ten pocit mam od zacatku co na ni vlezu az do konce. A neni to 20 sekund jako u skoku z mostu, ale klidne dve minuty. A musis se naucit ten pocit nejak kontrolovat, jinak spadnes. Ze vsech moznejch adrenalinovejch veci co sem kdy zkousel, tak hajlajn jasne vyhrala.
Jinak jo, Hanyho videa ukecany jsou, ale kdyby to byla akce od zacatku do konce, tak to taky nebude ono. Mozna nejakej kompromis by byl lepsi.
Dvořák Štěpán
Zobrazit profil člena: Dvořák Štěpán
2009-12-03 09:15:222021-07-17 19:49:20
To máš pravdu, ten pocit před skokem je nejzáživnější. Já osobně nikdy nezapomenu, jak jsem se z mostu poprvé chystal skočit salto vzad (backflip). Když se začalo odpočítávat, tak jsem neslyšel nic jiného než tlukot svého srdce, ale když se ozvalo teď, tak vše utichlo jako bych měl zástavu.

Slackline trénuji skoro každou chvíli (doma 20 mezi stromy a v práci 10 na hřišti). Pro mě jen ten pocit napětí na lajně zatím těžko ovladatelný. Jak se mi začne zvedat hladina adrenalinu, většinou jdu k zemi.

Jestli ti to nevadí, můžeš mi říct, jak to řešíte s těmi mosty a povolením?
Honzís

2009-12-06 21:14:472021-07-17 19:49:54
Parada, trenuj, trenuj. Pokud nemas delsi a nechystas se ji koupit, zkus ji tolik nenapinat. Povolena desitka je stejne tezka jako utazena dvacitka. Tak povoluj dvacitku, natrenuj na tom a pak utazenou ctyricitku das v pohode. A pak pro tebe nebude ani hajlajn takovej problem.
Jinak jak to resime s povolenim na mostech, ... no... jak bych to rek... neresime.
Dvořák Štěpán
Zobrazit profil člena: Dvořák Štěpán
2009-12-06 23:19:172021-07-17 19:50:06
Díky za rady, zkusím je aplikovat.

S mostem jsme na tom zatím stejně.
Slater

2009-11-29 22:39:59
Čau, pěkný stránky a hlavně "koníček" nebo aktivity, nevím jak to nazvat:-)
Chtěl bych se zeptat kde by se u Třebíče dalo slaňovat. Nemyslím teď most, ale to "klasické slaňování". Nebo kde slaňujete vy?
Díky za odpověď
Dvořák Štěpán
Zobrazit profil člena: Dvořák Štěpán
2009-12-01 09:39:502021-07-17 19:46:13
Ahoj a díky za pochvalu.

Nejlepší a nejdelší skály na slaňování jsou kolem Dalešické přehrady (Wilsonova skála, skály u Laviček a lezecká lokalita Velká Skála - Velká a Mala Baba). Jinak v nejbližším okolí Třebíče jsou samozřejmě také skály ale malé (viz sekce "Lokality" --> "Skály"). A kdybys žádnou nenašel, tak můžeš zkusit slaňovat ze stromu nebo nějaké budovy (komín, vysílač).
Slater

2009-12-01 16:54:002021-07-17 19:46:34
No zatím to vše zjišťuji pouze teoreticky:-)
Nemáte v dohledné době nějaké slaňování v plánu? Že bych se přidal?
Chtěl bych se minimálně podívat, popřípadě i zkusit:-) Základní vybavení mám, sedák, karabiny,smice,osmu. Někam dojet taky není problém.
Nikoho neznám a zkušenosti jsou nulové.
Dvořák Štěpán
Zobrazit profil člena: Dvořák Štěpán
2009-12-01 17:45:482021-07-17 19:47:20
Momentálně je venku docela mizerné počasí, takže nic neplánujeme. Ono ani ve skutečnosti už slaňovat nechodíme, protože pro nás už je to moc obyčejné. Ale až se počasí zlepší, tak klidně někam vyrazit můžeme. Pro naučení bude nejvhodnější nějaká malá skála. Když tak se ozvi, až bys chtěl jít a já se zkusím přizpůsobit.
bluer

2009-11-09 19:07:16
Zdarec pánové, předem vám chci říct že ty skoky z mostu vypadají dost efektně. A velice mě zajímalo kolikrát na vás už přišli policajti nebo rozzuření spoluobčané?
Dvořák Štěpán
Zobrazit profil člena: Dvořák Štěpán
2009-11-09 20:59:432021-07-17 19:52:22
Zdravím.
Policajtům to nevadí. Dokonce i někteří s námi skáčou.
A proč by na nás měli přijít rozzuření spoluobčané?
bluer

2009-11-09 21:24:112021-07-17 19:51:28
A tak znáš to někdo si vezme do hlavy že se zabijete tak podně něj bude nejlíp vás odvázat :-D to se mi něco podobnýho stalo na skále lezeme s kámošem a nějakej děda zespoda na nás křičí že se zabijeme a jako nejlepší řešení podle něj bylo nám ukradnout batohy s výbavou co zůstala dole. Naštěstí se to vyřešilo. Tak pánové hodně úspěchů nejen ve skákání
Dvořák Štěpán
Zobrazit profil člena: Dvořák Štěpán
2009-11-09 21:30:232021-07-17 19:51:03
Tak v tom máš pravdu. Taky tam občas někdo projde (hlavně důchodci) a nadávají, že se zabijeme. Ale zatím žádný problém s nimi nebyl. Akorát jednou nám někdo uprostřed skákání ukradl půlku kotvícího systému, tak jsme to museli lépe zabezpečit a teď už to bez násilí nejde.
Díky za přání a ať se daří i vám.
Pražis

2009-08-13 11:05:34
Hoj Štěpáne, stránky ti jedou perfektně - taky ses na nich namakal ... Přidal jsem "odkaz" na airsoftový miniblog mého týmu, taky tam zajde pár lidí. Zdarec Martin (Lex)
Dvořák Štěpán
Zobrazit profil člena: Dvořák Štěpán
2009-08-13 14:45:382021-07-17 19:54:44
Ahoj a díky za pochvalu. Na stránkách makám každou chvíli, vždy když mě něco nového napadne. Nejvíce času ale stejně zabírá psaní reportáží z našich akcí a výuková sekce "Teorie".

Na ten blog se podívání, jen co budu doma u PC. Teď jsem totiž dva týdny u Dalešické přehrady, kde mám jen nouzový internet v mobilu.
21 - 30
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 30 ... 48
477
Jste roBOT
SiteMapDvořák Štěpán 2007 - 2024